Teisipäev, 13. august võistlused, World Flash Mob ja võistlused

posted in: Taiwan 2019 reisikiri 0

Kõik me ärkasime kell 8:00. Buss viis meid ekskursioonile ühte kooli, kus õppisime hiina vurri keerutama. Peale õpinguid läksime ja värvisime igaüks endale vurri. Vurrid värvitud, sõitsime koju sööma. Peale lõunat võtsime kaasa oma rahvarõivad ja läksime esinema. Kavas oli kaks esinemist. Garderoobi minnes avastasime, et jälle oli seal elu – täna elas meie garderoobis kiire karvane ämblik. Jälle oli palju kisa ja karjumist, kuni ämbliku maine teekond sai järsult katkestatud. Rahu tema põrmule.

Kõigepealt publiku tantsitamine – meie ohvriteks langesid mööduvad inimesed (eriti lapsed). Hea oli, et seekord ei pidanud veel rahvarõivaid selga panema, sest nendega on tõesti palav. Punased leigarisärgid käisid küll.

Kahe esinemise vahel läksime veeparki ujuma ja lõbutsema – see on ikka hea, et festival toimub veepargis. Peale ujumist ei olnud just lihtne rahvarõivaid selga panna. 35 minutit esinemist oli seekord eriti karm – enam palavamaks minna ei saanud, kaks meist panid peaaegu pildi tasku (Karl-Martin ja Kati). Miikaelil oli kõhuvalu, aga tantsimisega läks tal olemine paremaks. Tal jäi pilt ette.

Peale õhtusööki moodustasime kaks võistkonda algavaks mängude õhtuks. Mängude õhtul olid kavas kohalikud traditsioonilised võistlusmängud. No tegelikult teatejooks erinevate ülesannetega. Teatejooksu võitsid filipiinlased, teise koha said tšiillased ja kolmanda türklased.

TUULI VÕTTIS JÄLLE MEIE NÕELA ÄRA!*

Kirjutasid Miikael, Iiob ja Karl-Martin toast 352, Tuuli kuri käsi toimetas natuke.

*siseringi nali: viimase reisieelse proovi nõelamängus kasutati seda lauset vastuseks küsimusele, et kuhu see nõel siis jäi, mis eile antud sai. Kiputakse siin reisil ka kasutama.

Rindeteated:

• Vigade parandus: eilsete piltide hulgas ei olnud Solvi pere pilti. Täna on!
  • Festivaliskoor kokku: 7 esinemist, 3 proovi
  • Meditsiiniline teave:
    • Kehatemperatuurid kõiguvad
    • Üks langenu lahingus (loe: esinemisel), teine pärast esinemist
    • Umbes kolm kõhuvalu
    • Üks uus kõrvavalu
    • Üks valutav jalg
    • Magneesiumivarud hakkavad lõppema, üht-teist muud ka.
    • Meditsiinipealik Solvi korraldusel on edaspidi lubatud haigestuda ainult neisse haigustesse, mille vastu meil veel ravimeid leidub.
  • Anett kohtus kohaliku jubeputukaga (Paederus), kelle Velli sujuvalt teise ilma saatis.
  • Kuna meil on ühe giidi nime meelespidamisega pidevalt raskusi, siis otsustasid lapsed ta lihtsalt Peetriks ümber ristida. Nüüd tormavad ühikas tema ukse taha, kopsivad ja karjuvad „Peeter, I have a question…“ No proovi sa ise ütelda Chan Chun või siis Tšan Tšun või midagi sellist, eestlasel tuleb selle asemel tavaliselt Datsun või Samsung …
  • Peetril tuleb polka tantsimine täitsa hästi välja. Nii kaks-kolm tuuri korraga, siis väsib ära.

Öine toimetaja Tuulberg

Pildid: Tuuli, Helen, Velli, Veronika, Leanne, Anett, Karl, Taavi

Kõiki Taiwani reisi muljeid saad lugeda siit.