Laupäev, 10.08: hakkab juba festivali moodi olema

posted in: Taiwan 2019 reisikiri 0

Täna hommikul tuli Linda! Aega võttis, aga asja sai. Meist said tema esimesed teejuhid suures ühikahoones: näitasime, kuidas toauks kinni käib ja kus asub söökla.

Lahkusime „kodust“ juba enne kella kümmet. Meid ootas proov festivali pealaval. Poolel teel proovi tuli viiuldaja Lindale meelde, et ta oli oma viiuli ööbimiskohta jätnud ja enam polnud aega sellele järele minna. Linda ise lootis, et ehk saab ta kelleltki kohapeal viiuli laenata, aga kiiresti veensime ta sellest mõttest loobuma.

Varsti jõudsime pealava juurde kohale ja võtsime suuna garderoobi poole. Aga ka siin ei jätnud sekeldused meid maha. Esimeses garderoobis oli end sisse seadnud suur paks mardikas ja seina sees elas hiiglaslik sipelgapere. Tuulil ja Helenil õnnestus siiski meie giid ümber veenda, et siin me küll oma asju hoida ning pärast riideid vahetada ei saa. Suundusime järgmisse garderoobi ja õnneks oli seal kõik korras.

Nüüd oli aeg meie ühe tunni pikkuseks esinemisprooviks. Kolmandik sellest ajast läks pillide ja mikrofonide arvu kooskõlla viimisele. Kogu ülejäänud prooviaja tegelesime esinemisnumbritega. See oli ka ühtlasi esimene kord, kui tantsisime ligi 40-kraadises kuumuses. Nii mõnelgi hakkas pea ringi käima ja igal võimalikul juhusel joodi vett. Samas lohutasime ennast mõttega, et õhtul on veel palavam (rahvarõivad seljas) ja seega ilmselt hullem.

Siis oli käes kauaoodatud hetk, mil saime ujuma. Festivali pealava asub nimelt keset veeparki! Kõigis basseinides, kus me käisime, oli vesi umbes põlvekõrgune ja üllatavalt soe. Kahjuks oli meil ainult pool tundi, et veemõnusid nautida. Kui tagasi garderoobi jõudsime, leidis Liis oma kinga jalga pannes sealt seest priske konna ja me saime palju naerda, kuidas meie giid loomakest taas loodusesse aitas. Suplus tehtud, suundusime tagasi ühikasse ja sõime lõunat.

Päeva teisel poolel läks kiireks. Umbes kella nelja ajal pakkisime rahvarõivad kokku ja sõitsime uuesti festivalialale. Seal panime selga rahvarõivad. Nii mõnelgi hakkas higi voolama ainuüksi riietumisest. Seejärele liikusime backstage’i ja ootasime oma esinemist. Esinemine läks hästi, publik oli rõõmus ja tuli hea meelega tantsima.Töö tehtud, korjasime oma asjad kiiresti kokku ja kohe sõit järgmisele esinemisele.

Sõitsime tubli tunni pimenevas linnas. Esinemise toimus väga väikesel vaibaga kaetud laval (4x5m), mille ümber olid pisikesed veesilmad. Samas polnud nende ümber mitte mingisugust piiret või aeda, nii et pimedas oleks olnud väga tõenäoline, et keegi teeb kogemata kerge supluse (rahvarõivis). Kuna enne esinemist pidasid tähtsad ametnikud natuke liiga pikalt kõnesid, jäime oma õhtusöögile hiljaks. Kuid meie giidid olid väga armsad ja tõid kogu grupile McDonald’sist õhtusöögi! Kojusõiduks bussi roninud, asusime toitu laiali jagama. See ei läinud päris nii nagu oli plaanitud. Joogikast ei pidanud vastu – üks topsidest kukkus kastis pikali ja voolas bussipõrandale laiali. Giidid olid natuke paanikas ja hakkasid suure hooga koristama.

Tagasi jõudes teatati koosolekust ja öeldi et soovijad saavad veel sööma minna.

Päevareporterid toast 349 – Kati, Mari, Helena ja Herta

Rindeteated:

• Liiga palav on. Õues. Koridoris. Esinemas. Magada. Kogu aeg. Ei, siiski bussis oli külm! Korraks.
  • Festivaliskoor – üks proov, kaks esinemist.
  • Endiselt ravime kõrvavalu ja plaasterdame natuke. Ka palavusest tingitud nõrkushoogusid on hakanud esinema. Teibime (vt: kinesioteipimine).
  • Palavikumõõtmine on muutnud rutiiniks. Paistab, et siiani oleme kõik üsna stabiilsed.
  • Rahvarõivakiirabi on vajanud seelik, püksid ja särk.
  • Eestlane on puhas inimene – täna pesime viis masinatäit pesu!
  • Julgemad on hakanud võõrapäraseid toite proovima. Natuke. Vähemjulged leiavad endiselt lohutust friikartulistest, kananagitsatest, ketšupist ja spagettidest. Puuviljad ja jäätis maitsevad ikka, kui ka sööja meelest valikus muud „kohe mitte midagi söödavat“ ei ole.
  • Liiga palav on. Kogu aeg. Päeval ja öösel. Ehk hakkame varsti harjuma ka….

Homme tuleb meil ka tihe päev, aga see on juba homne teema ja siinkohal saab jutt selleks korraks otsa.

Palavate tervitustega

Tuulberg

Pildid Tuulilt, Veronikalt ja Vellilt

Kõiki Taiwani reisi muljeid saad lugeda siit.